Cum cumpăr?


Utilizarea siteului:

Pornind de la pagina de start folosiți meniul din stânga pentru a afișa categoria de produse dorită.




Fiecare categorie are filtre specifice, folosiți aceste filtre pentru a micșora lista produselor afișate, de exemplu se poate specifica dimensiunea anvelopei, de asemenea puteți ordona lista după preț descrescător etc. Lista produselor este organizată pe pagini, pentru a naviga între aceste pagini folosiți bara de paginare.



Fiecare produs are o pagină dedicată care conține toate informațiile despre produsul respectiv. Pentru a vizualiza aceste pagini dedicate dați click pe numele sau imaginea produsului sau pe butonul detalii. 




Pentru a adăuga un produs în coșul de cumpărături dați click pe butonul înscripționat "ÎN COȘ", produsul va apărea în coșul de cumpărături. Puteți vizualiza conținutul coșului prin apăsarea butonului de pe lânga câmpul de căutare. Pentru a modifica cantitățile dorite, dați click pe link-ul "Vezi coș" pe partea de jos a acestui meniu.



Pentru a modifica cantitatea de comandă introduceți numărul de bucăți dorite apoi apăsați pe butonul "Actualizează" pentru a salva modificările.



Apăsând butonul "Finalizează comanda" veți fi întrebat de detaliile necesare pentru a factura și livra produsele comandate. Aveți posibilitatea de a Vă înregistra pe siteul nostru pentru a salva aceste informații pentru cumpărăturile în viitor. Completați câmpurile necesare marcate cu * pentru a finaliza comanda. În scurt timp veți fi contactat de un reprezentatnt de vânzări pentru a Vă confirma recepția comenzii



Modalități de livrare:

Livrarea se va face la adresa introdusă la înregistrare. Termenul de livrare obișnuit al produselor cumpărate de pe site-ul nostru se încadrează între 1 și 3 zile lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În condiții speciale, timpul de livrare poate fi depășit, în aceste situații veți fi contactat și anunțat de un agent de vânzări.

În cazul în care nu puteți fi contactat la data și ora stabilită pentru livrare, vom păstra bunurile comandate timp de trei zile lucrătoare, interval în care vom încerca să Vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi contactat, comanda va fi anulată.

Livrarea în țară se efectuează, în general, prin intermediul firmei de curierat Urgent Curier în zilele lucrătoare. Costul livrării variază în funcția greutății coletului, după ce inserați produsele în coșul de cumpărături costul transportului este calculat automat și afișat pe site.

Coletele sunt ridicate în fiecare zi la ora 15:00 de la sediul Impar, comenzile care intră după ora 14:00 urmând a fi expediate doar ziua următoare.

Vă rugăm să verificați produsele primite prin curier formulând orice reclamații în prezența curierului și înainte de a semna primirea bunurilor. Rezervăm dreptul de a nu lua în considerare reclamațiile cantitative și calitative care nu țin de condițiile de garanție și care sunt efectuate după primirea produselor și plecarea curierului.




Pentru partenerii noștri putem oferi și alte opțiuni de livrare, pentru informații despre cum puteți deveni partener contractual cu SC IMPAR SRL vă rugăm contactați-ne pe office@impar.ro.


Modalități de plată:

Plata la livrare:

Plata la livrare se face în numerar la valoarea din documentele fiscale primite (factura și bon fiscal). Curierii cu care colaborăm nu Vă pot solicita nici o altă sumă în afara celei din documentele trimise (facturi, chitanțe, bonuri fiscale sau AWB).

Transfer bancar:

Plata în avans se face în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări doar în baza facturii proforme trimise prin e-mail pe adresa introdusă la înregistrare.

Livrarea mărfii se face după confirmarea plății în conturile următoare:

BCR Odorheiu Secuiesc: RO56 RNCB 0156 0047 0435 0001

BRD Odorheiu Secuiesc: RO26 BRDE 210S V013 0075 2100

OTP BANK Odorheiu Secuiesc: RO35 OTPV 2610 0008 0602 RO01


Din motivul că efectuarea unei tranzacții interbancare poate dura până la 5 zile lucrătoare Vă sugerăm să cereți informații de la banca Dumneavoastră privind timpul necesar pentru efectuarea plății.



Pentru orice informații suplimentare nu ezitați să ne contactați pe numărul de telefon 0266.206.780 între orele 8:00 și 16:30.